وصیت نامه ی شهید بهنام محمدی


شهید بهنام محمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

من نمی دانم چه بگویم من و دوستانم در خرمشهر می جنگیم به ما خیانت می شود.

من می خواهم وصیت کنم هر لحظه در انتظار شهادت هستم.

پیام من به پدر و مادر ها این است که بچه های خود را لوس وننر بار نیاورید.

از بچه ها میخواهم امام را تنها نگذارند وخدا را فراموش نکنند  وبه خداتوکل کنند.

پدر ومادرها فرزندان خود را اهل مبارزه و جهاد در را ه خدا بار بیاورید.



نظرات شما عزیزان:

زص
ساعت14:09---7 ارديبهشت 1393


غزاله
ساعت15:23---20 فروردين 1393
واقعاخوب بودولی کل وصیت بهنام محمدی همین بود؟؟؟ممنون اما

هستی حیدری
ساعت16:52---10 اسفند 1392
واقعا شگفت زده شدم خیلی عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:53 توسط emel fazeli| |


Power By: LoxBlog.Com